mandag den 5. april 2010

Yes... Jeg har fået en gul(d) medalje af Berit -( http://Berit´s Quilterier)



Hvor er det hyggeligt - Tak for det Berit.


Man skal kopiere awarden til sin blog, linke til giveren og fortælle 7 ting om sig selv.
Til sidst skal man sende til 7 andre bloggere.

Her er 7 ting om mig:
  • Jeg er helt ny som blogger. Jeg synes det er rigtigt hyggeligt, men indimellem volder "teknikken" mig lidt problemer (smil)
  • Jeg fik i sidste uge tilkendt førtidspension. Jeg lider af fibromyalgi. Har de sidste 15 år arbejdet som børnehave-leder (sidst i Galten) men skal nu finde nyt indhold i min hverdag.
  • Elsker min mand, 5 børn (i alderen 21 - 29 år), og 3 1/2 svigersønner/døtre
  • Har i 45 år været bange for hund, men nu har jeg fået Mille som er en berner senne, jeg er helt vild med hende, og vi får mange gode snakke i dagens løb
  • jeg er "afhængig af" at sy patchwork, strikke og læse krimier.
  • Alt vores fritid tilbringer vi i vores sommerhus i Sæby/ Frederikshavn, hvor jeg oprindeligt kommer fra.
  • Har "bagerst" i min have indrettet et "mikro-koloni-hus" (tidl. brugt til haveredskaber). Her har jeg en gammel seng - udekøkken m.m "Stedet" er døbt "Residensen"

Og så er det at jeg skal sende til 7 bloggere. MEN de bloggere jeg "kender" har allerede fået en medalje så.... og da jeg er ny i "faget" kender jeg ikke så mange, så det må jeg undlade at gøre.

1 kommentar:

fieolsen sagde ...

Vi elsker også dig sgu! Men... 3 ½ svigersønner/døtre???