onsdag den 15. december 2010

"Medhjælpende hustru"

I aften er jeg medhjælpende hustru..
Kaj er med i en kort-klub og i aften spilles der kort hos os..
Her er det så jeg kommer ind i billedet. Jeg skal - i en indlagt pause - servere dejlig kaffe, laksemadder, hjemmebagt m.m

Når jeg ikke serverer.. så strikker jeg. Jeg er blevet helt bidt af at strikke halse-disser.
Endnu en´ er blevet færdig.
Nå ja og så forsøger jeg at få et overblik over julegaver - jeg har kun købt 1... så der er en stykke vej endnu - men der er god tid.....

Ha en dejlig aften..
Kærlig hilsen Hanne

6 kommentarer:

Basse Bufas sagde ...

Den er godt nok blevet fin. Jeg så den også godt hos Marianne og den skal da prøves af. Jeg venter på mere garn fra Kenneth (garnudsalget) og det skulle gerne komme i morgen.
Tina :-)

Marianne sagde ...

kære Hanne

endnu en lækker sag :) -
pas på .... det er næsten ikke til at stoppe igen :).....
håber der har været tid til strik i mellem serveringen ;)
kjh♥

Birgits Puslerier sagde ...

Nej hvor er den dog sød . .

Anonym sagde ...

De er utrolig flotte dine halsedisser

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

sikke en dejlig halsedisse i dejlige farver, som jeg tror vil være et hit hos modtageren.

Stine:)

Timotei sagde ...

Så fin hals! Det må jo være en flott julegave!