tirsdag den 9. august 2011

På utallige opfordringer (ti hi)

viser jeg nogen flere billeder af "residensen..
For dem af jer der har læst med et stykke tid - ved I at jeg elsker farver, det præger også residensen. Jeg bliver nemli´ glad af farver..


På væggene hænger ænder i farvestrålende rammer, købt til ingen penge i Ikea.


Og hvis I kommer på besøg har jeg også en knage til jeres overtøj (købt i Tigeren)


Og nu kommer så mit s.... problem. Computeren - denne gang vil den kun oploade (hedder det vist?) 2 billeder..... grmqzzzzzzhmp



Hvis ikke det var fordi det var forurening - så havde jeg smidt den i søen...



Nå!! Ro på Hanne - så laver jeg da bare nogen flere indlæg... (og jeg har prøvet med Picasa - det dur heller ikke !! den vil bare ikke samarbejde)!!!



Fortsat god dag



Kærlig hilsen Hanne










4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ej hvor træls at du ikke kan oploade flere billeder end to.. Hmm!
Hej Hanne. Det er SÅ hyggeligt der i din hule/residens. Og snakken går så fint i de dejlige og glade omgivelser :-)
Knus Gitte

Kisser Laptern sagde ...

Lyst & farverigt.

Du har ret: grrr, øv, pis, vrænge, wræææl. Jeg vil også se flere billeder.

Margith sagde ...

Tak for dejlige billeder af residensen.
Kh.

Bedstemors Kram sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud.

Knus fra Jo