mandag den 31. oktober 2011

"Batterierne er fuldt opladet"...

efter sidste uge i "eksil". Jeg havde en meget stille uge hvor jeg fik tænkt tanker,reflekteret, planlagt og slappet af. Jeg nåede også at savne min familie rigtigt meget....

Tirsdag havde jeg jo fødselsdag - det er den mest stille og rolige fødselsdag jeg nogensinde har haft, men det var det jeg havde brug for i år !!

Nu er jeg tilbage, energien og humøret er tilbage og jeg er klar til at ta´ fat på en ny uge.

I får lige lidt billed-spam af mine dejlige fødselsdagsgaver: Ja, jeg er jo fuldstændig vild med køer.

Lækker mælkekande og søde Poul Pava æggebægre og så den der ensomme yankiebar - den var absolut ikke ensom da jeg fik den i pakken, den havde hele sin store familie med (10 stk) meen af en eller anden årsag er der kun en´ tilbage. Og en single ko..


Jeg er vild med Kähler vaserne.

Og masser af kreativ inspiration..

Ha en rigtig dejlig dag.


Kærlig hilsen Hanne















10 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Et forsinket hjertelig tillykke med fødsselsdagen. Dejlige gaver, du har fået:-)

Marlene sagde ...

Så mange lækre ting du har fået.

Dejligt at høre at du har i ok humør igen og batterierne er ladet op, det trængte du vist også til søde.

Kram Marlene

Elfepigen sagde ...

Velkommen hjem og stort stort tillykke med din fødselsdag;) Rigtig lækre gaver der...
Skønt at høre at du kunne lade lidt op, det har vi nok brug for engang imellem;)

Knus og kram herfra

Unknown sagde ...

Dejligt :-)

Skjold sagde ...

Tillykke med fødselsdagen
Dejlig, at komme ovenpå igen. Og sikke en masse dejlige ting du har fået.

Bedstes Patchwork sagde ...

Dejligt at batterierne igen er fuldt opladet og dejlige gaver du har fået, godt med håndarbejdsideer til de lange vinteraftener også.

Marianne sagde ...

hej Hanne
Dejligt at du har fået ladet op .... og mon ikke chokoladen har hjulpet lidt til hihi ...
Sikke lækre gaver du har fået .... masser af inspiration til lange vinter dage :o)
kæmpe kram glæder mig til om 14 dage♥

Hanne sagde ...

Tak skal I ha allesammen.

Bedstemors Kram sagde ...

Kære Hanne
Hjertelig tillykke med fødselsdagen, selv om det er lidt sent.
Og sikke dejlige gaver du har fået, jeg kan godt sige dig - strik en ø - kan man godt blive afhængig af.
Dejligt du er OK igen
Kæmpe kram

Unknown sagde ...

Hej Hanne <3

Dejligt du har fået fyldt energilageret op igen.. En skam du ikke kom med i lørdags, men der er også messe næste år og masser af inspiration rundt om i blogland :-)
Glæder mig til vi snart skal ses.

Kram Gitte