søndag den 29. maj 2011

Så..

er jeg hjemme efter 2 dages dejlig kursus. (jeg tog mit strikketøj med) Det handlede om pension, efterløn, testamente, arv og en hel masse andet nyttigt.. Og så havde vi besøg af Hjerteforeningen, der fortalte om alle de skavanker man kunne få... det er faktisk farligt at trække vejret. Selvfølgelig var det nyttige og vigtige ting - meeeen. Det bedste ved det oplæg var, at vi fik en gratis kogebog. Hjemme ventede 2 dages rekreation, men det vidste jeg jo godt. Og så kom man hjem til en blog der ikke virkede.... sådan noget øv - jeg har været helt oppe i det røde felt. Men jeg har ikke kunnet kommentere eller ligge nye indlæg på.

Det vil jeg så gøre nu.

Viser lige et billede af skødehunden og Mia.

Ha en dejlig aften.
KH Hanne



3 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Dejligt at høre det har været et godt kursus du var på.....ja, det der med at komme ind og kommentere har det været så som så med, jeg har endda slet ikke kunnet logge ind på min blog, men lige nu går det jo meget godt.

Marlene sagde ...

Dejligt med godt kursus og dejligt at være hjemmefra, det giver ny energi når først man har fået hvilet ;-)

Kogebøger elsker jeg bare, kan simpelthen ikke få nok. Spændende at se hvad du får ud af din, mon ikke vi får det at se??

Kram Marlene

Marianne sagde ...

hej Hanne

skønt du er tilbage :) ... efter et nyttigt ophold ...
håber du er hlet ovenpå igen og får prøvet opskrifter a'
kram♥
årh den lille skødehund :) :)