tirsdag den 12. juli 2011

Ferien bliver nydt..

i sommerhuset.
På bænken bliver der slikket sol, snakket, lavet kreativt og nusset med "Bæstet". Kaj lufter fiskestangen og i går havde han en succesoplevelse - han (og båden) røg ind i en stime makrel, så han "skovlede dem ind" (det sagde han selv). Han havde ihvertilfælde rigtig mange makrel med i land.. så vi fik grillet og røget fisk (der var også hornfisk og en enkelt ørred)
og det var skønt, for vi ælllsker jo fisk.

Jeg øver mig i at hækle, så hvorfor ikke starte med et tæppe (smil). Øv farverne ser kedelige ud på billedet, det er de ikke - det er rigtigt pang-farver jeg hækler med.

I dag fik jeg 3 kg ribs forærende..

Og så er det jo dejligt, at sommerhuset er i besiddelse af en dejlig kogebog, så man kan få lidt inspiration..

"Enhver kvinde med respekt for sig selv", bør eje denne kogebog.

Øh... hvis Sushi og burgere er ens favoritmad skal I ikke investere i bogen..


Ha en dejlig aften


Kærlig hilsen Hanne







8 kommentarer:

Merete sagde ...

Fortsat go' ferie til jer

Bedstes Patchwork sagde ...

Det lyder som om der rigtig bliver hygget i jeres ferie, det er bare med at nyde det i fulde drag.

Lene Ravn sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig ferie.
I må fortsat nyde den.

Berit sagde ...

sådan er vi jo sommetider, hvorfor starte med noget småt, når man lave et tæppe.:)
Fortsat rigtig god ferie.

Bedstemors Kram sagde ...

Lige en ferie efter mit hoved, og god fornøjelse med tæppet :)

Unknown sagde ...

Skønne farver Hanne. Farveskalaen kender jeg jo og den er lige præcis skøn :-)Og jeg tror helt klart på, at når det tæppe er færdig, kan du kalde dig øvet hækler ;-)

God dag til dig og Kaj.

Kram Gitte

Irene sagde ...

Dejligt med en mand, der fanger så mange fisk:-) Der er noget ganske særligt ved helt friskfangede fisk. Skønt tæppe du er i gang med.

Kisser Laptern sagde ...

Sprit-ny rosenbænk eller er du bare god til at få den sat ind inden vinter?