fredag den 1. juli 2011

Hyggetur

I onsdags hvor jeg havde blogtræf var yngstedatteren - Mia hjemme og hjælpe mig. Hun sørgede for forplejningen hele dagen og var en stor hjælp for mig. Så skulle jeg kun koncentrere mig om at hygge og glemme alt det der med kaffe/mad o.lign
Som tak for hjælpen havde jeg inviteret Mia med på en hyggetur til Århus i dag.
Og når nu jeg alligevel var der, kunne jeg jo lige så godt kigge ind i de "kreative forretninger" (mens Mia var i H&M).
Først var jeg i "Stof & Stuff" - hyggelig butik.. Jeg kom til at købe ganske lidt stof.... Og noget sødt bånd. Jamen I må da gi´ mig ret i at det er vigtigt at støtte de små lokale forretnings-drivende ??

Turen gik også forbi Garnlageret i Rosenkrantzgade. Jeg skulle lige ha et enkelt nøgle bomuldsgarn. Meen pludselig hørte jeg mig selv sige: Jeg vil gerne ha de her 10 ngl garn Ups.. Men så var det jo for sent at lave det om til et enkelt ngl, hun havde fundet en stor pose frem.

Og ja det er jo den 1. og "lommepengene" er jo rullet ind på kontoen



Mia.... hun fik også handlet "lidt klude" , og vi havde en super hyggelig dag.

Ha en dejlig fredag aften


Kærlig hilsen Hanne





8 kommentarer:

Frk Lehmann sagde ...

Skønne køb :o) er helt vild med båndene !! Ha´en dejlig weekend
Knus Frk. Lehmann

Marlene sagde ...

Er altså lidt misundelig på de lommepenge!!!

Så kunne jeg jo bruge løs igen, netop fordi det igen er den 1.
Nå, men jeg købte jo rigeligt først på ugen, så...

Fed stofbutik du anbefalede og hvor var hun super sød.

Hvad skal der laves af garn og stof?? Sy-bokse af noget af stoffet måske, men hvad med garnet??

Kram Marlene

Marianne sagde ...

åh ja nu er det jo igen lønnings/lommepenge-dag :o)
og pengene kunne jo risikere at brænde op i lommen hihi :o)
skønne stoffer-bånd og garn ( ville gerne forbi den garnbutik) ...og ville nok også mindst ha købt 10 ngl. :o) ...
håber også Mia fik hvad hun ønskede :o)
kram og hils familien♥

ps. glæder mig til at se hvad du skal bruge de ny indkøbte sageer til :o)

Skjold sagde ...

Det lyder til at have været en hyggelig tur. Ja, man kan jo ikke være andet bekendt end at handle, når de nu har pladseret en forretning lige der næsten for din skyld :O)

Lene Ravn sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig tur. Ærgeligt du ikke havde min adresse, når du var i Århus, ville godt ha givet kaffe/the.

Kunne godt ha tænkt mig, at ha været med onsdag, men skulle i byen om aftenen, og det ville blive for meget på en dag.

Margith sagde ...

Hej Hanne!
Sikke fine køb du fik gjort. Jeg kan godt forstå det blev 10 nøgler for hvilke kan vælges fra ?
God weekend.
Kh:

Mette Houg sagde ...

Hej Hanne.

Hvad skal du mon lave ud af de ti nøgler gran, som du købte med hjem?... Det lyder til at din datter og dig har haft en rigtig hyggelig dag.
God weekend
kh. Mette

Kisser Laptern sagde ...

Du er rigtig god til at handle kreativt :)