lørdag den 17. september 2011

Lørdag er brun (del 1):

Men lørdag er også en l....dag pga min computer. Den vil ingenting... og er meget tæt på at ramme bunden af Silkeborg søerne. Den vil kun oploade 2 evt 3 billeder pr. indlæg.


Så derfor bliver Brun lørdag i 2 "afsnit" denne gang.


Her nogen af mine elskede bamser - jeg er frygtelig barnlig, og det har jeg det godt med !! ti hi Den runde bord har jeg lige fået af yngstedatterens svigerfar. Jeg er vild med det. Under bordpladen er 4 skuffer (det forsøger jeg at vise ved at ha en af skufferne åben)


Fortsættelse følger ......




2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hej Hanne

Skønne bamser og dejligt bord :o)
fortsættelse følger...

Unknown sagde ...

Når computeren ikke virker optimalt......Forstår dit raseri !! :-)
Et meget smukt bord.