mandag den 5. september 2011

Weekenden....

har været fuld besat....
Fredag og søndag hjalp vi Gitte (dit og dut) med at flytte Fra 3. sal..!!
Det var nu ikke meget jeg kunne hjælpe med pga følgesvenden Fibro, men Kaj og Gitte knoklede. Søndag havde Gitte lånt en kassevogn - hun mente ikke hun selv kunne køre den.
Meen........ Kaj "pressede" hende så meget at hun besluttede sig at prøve. Og selvfølgeli kunne hun køre kassevogn - hun er sej !!

Vi nåede også et besøg søndag eftermiddag hos Otto. (billedet her er 2 uger gammelt, så han er blevet større) Desværre har den lille Prins Otto fået KOLIK..... øv. Det er så hårdt for dem alle 3. Vi håber kiropraktoren kan hjælpe ham...


Lidt kreativt blev det da også til. Jeg fik halstørklædet færdigt til Mia. På billedet ligner hun en russisk spion. Det er hun ikke - heldigvis.. Hun har bare tømmermænd.!!!



I dag skal der slappes af .... Jeg trænger.


Fortsat god mandag

Kærlig hilsen Hanne








5 kommentarer:

Marlene sagde ...

Forstår godt hvis du trænger!! Alt for meget på alt for kort tid.

Håber virkelig lille Otto har fået det bedre, det lille pus og hvor er det synd for dem alle 3!!

Stort kram og mange tanker

Marlene

Marianne sagde ...

håber du har passet godt på dig selv søde ...
stakkels lille Otto og forældre .. håber det bedste ...
hvor er i søde at hjælpe Gitte ...
håber hun kommer godt på plads ....
og at ikke har knoklet jer helt flade ...
fint strik til spione hihi ...
de unge mennesker smiler:o)
kram♥

Unknown sagde ...

Jep jeg er SÅ sej.... Og jeg har kørt og kørt og kørt, endda inde i midtbyen :-)
Jeg har simpelthen været så utrolig glad for at I har villet mig. Resten af historien kender du Hanne. Håber ikke jeg var for hård ved jer!
Godt I også nåede ind til lille Otto, den stakkels dreng, men hvor er han heldig med sin mormor og morfar :-)

Kram og tanker Gitte (Trucker)

Unknown sagde ...

Hvor er I søde - sikke en hjælp at give Gitte!
Og så fik hun også lige rykket en grænse :-)
Stakkel lille dejlige Otto...

Hanne sagde ...

Vi var glade for at vi kunne hjælpe Gitte.. Otto har været ved kiropraktor i dag og de har kunnet mærke en bedring..