torsdag den 4. marts 2010

"Århus tur"




I går var vi (mand, hund og undertegnede) i Århus. Jeg skulle til samtale med en Professor på Århus Universitetshospital i forbindelse med min sygdom( fibromyalgi og stress). Jeg havde været temmelig "nervøs" for seancen, så derfor havde Kaj taget fri fra arbejde for at støtte mig. Han skulle ikke med til samtalen, men bare vente på mig..... dejlig mand!
Og samtalen - ja den gik over al forventning - dejligt.
Jeg havde lovet mig selv at når jeg var færdig på sygehuset, så skulle jeg i "Stof & stil" og se om der var noget jeg ikke kunne undvære.... ?
Og selvfølgelig var der det. Jeg fik købt stof og rødt imiteret læder til en hundekurv/seng der smuttede også diverse bomuldsstoffer ned i indkøbsvognen. Jeg har fået "bestilling" på nogen puder. Så det er bare at komme igang. Jeg har også et projekt lynlås... jeg bilder mig ind at jeg ikke kan sy lynlås i - men det kan ikke passe.... vel? så nu har jeg købt nogen så jeg kan øve mig.
Ha en god aften.
Knus Hanne

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Dejligt alt gik godt, og selvfølgelig kan du sy lynlås i.

fieolsen sagde ...

Hej søde mor!

Sine og jeg er ik så krævende, når det kommer til stoffer (hø hø). Men jeg kan især godt li dem med blomsterne på. Sammen med noget ensfarvet/mønstret noget måske. Men altså alle stoffer er jo fine sammen på sådan nogle puder. Vi tar lige mål snarest!

fieolsen sagde ...

Nu har jeg lige kigget igen og synes faktisk også, at alle dem nederst er rigtig fine! :)