tirsdag den 2. marts 2010

Så er vi alle glade igen.




Pyha det har været en hård uge. Vores lille Mille har været syg - meget syg.


Hun har haft helt op til 41 i feber og har været indlagt fredag og lørdag i sidste uge. Dyrlægen har ikke kunnet finde ud af hvad hun fejlede, men hun er blevet fyld med pencillin og skal fortsætte med det resten af ugen - pencillin-pillen gemmer Kaj i en ordentlig klat leverpostej, så glider den ned.


Nå men nu er hun på vej op igen - dejligt.


Jeg har været lidt kreativ siden sidst "jeg var på". Sokkerne til Mia er blevet færdig og jeg er startet på et par nye sokker. Jeg har også fået syet på et patchwork tæppe.... det ser I på et senere tidspunkt - og ja, Mia jeg skal nok se at få lavet dit tæppe færdigt.


I går fik vi en dejlig gave... Lars og Susan kom med maling, så vi kan få malet vores køkken - både væg og låger. De vil også hjælpe med at male .... Hvor heldig kan man være.


Maverne knurrer - både Mille og jeg er sulten - vi skal vist ha noget fisk.


Ha en dejlig dag derude.


Kærlig hilsen Hanne

Ingen kommentarer: