torsdag den 14. oktober 2010

Tilbage i det nordjyske.

Vores hus i Silkeborg er igang med at få en TILTRÆNGT ansigts-løftning, og mens det står på er Mille og jeg flyttet ind i nr. 63 - sommerhuset.
Manden må blive hjemme, han skal passe job og hus.

Mille har vundet pladsen i solen i udestuen.... Bæstet ællllsker vores gåture på stranden - her ses hun med sit nye halsbånd. Det har hun fået af Lucky (naboens hund). Det er købt, og speciallavet til hende... str. ko, på Rhodos.
Lilla læder med nitter - MODEDYR.

Vil lige vise jer mit "sommerhus-yndlings-slumretæppe". Jeg syede det for 5 år siden, da vi købte sommerhuset.


I morgen vender vi snuden hjemover, for en kort bemærkning. Vi skal hjem og hjælpe Kaj med at rydde det sidste i stue og køkken. - Så maler, murer og tømrer kan komme til.
Søndag vender vi tilbage til det nordjyske.
Ha en dejlig aften.
Hilsen Hanne



4 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Der ser hyggeligt ud i nr 63 og den lille hund ved hvor der er godt at ligge.
Flot tæppe du har lavet til sommerhuset.

Skjold sagde ...

Det er da luksus, at kunne flytte i sommerhus imens hjemmet bliver sat istand.
Så kan du rigtig nyde det og få syet noget patchwork.

Timotei sagde ...

Så fint teppe du har til sommerhuset! Lykke til med oppussingen!

Birgits Puslerier sagde ...

Det er da ren idyl med det sommerhus. Der ser rart ud og hunden ja den er da lige så forkælet som min hun kan jeg se. Om ikke det store dyr har fået hele bænken for sig selv - herligt