onsdag den 5. januar 2011

Ingen ord - men en lækker taske....

Det er 100 år siden jeg sidst har skrevet herinde.. Sådan føles det. Men jeg har simpelthen ikke kunne finde nogen ord, jeg synes var interessante nok at dele med jer.

Ikke fordi der ikke sker noget hvor jeg er - men hvor interessant er det ??
Jeg kunne skrive og fortælle om hvordan jeg kom ind i det nye år - nej det er ikke særlig interessant.
Nå men så kunne jeg fortælle om hvad jeg har gang i på den kreative front - nej det er heller ikke særlig interessant.
Jeg har også en hemmelighed jeg kunne fortælle om - åh nej det må jeg jo ikke (endnu) - det er jo stadig en hemmelighed.
Jamen så kunne jeg jo fortælle om hvilke "planer" jeg har for 2011- nej det er heller ikke særlig interessant.
Altså alle de "spændende ord" er væk lige for tiden.
Jeg læser alle I andres blogge med stor interesse, måske kunne jeg finde nogen "spændende ord" hos jer. Og ja... det gør jeg, men dem har I jo brugt...

Nå øv ... måske hvis jeg sover et par dage eller 4 så kommer ordene væltene..... Og SÅ er jeg klar til at blogge igen.

Indtil da får I lige et blik af min spritnye taske, jeg købte i går. Jeg er helt vild med den. Jeg var nødt til at købe den for der stod en dame bagved mig og hvis jeg slap tasken, så tog hun den (det sagde Mia (yngstedatteren) hun så det. Den er blød og lækker ..... Ha en dejlig aften.

Indtil jeg finder ordene igen.... Kærlig hilsen Hanne

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

hej hanne
dejligt at høre lyd fra dig .... og med en masse ord : ) - men kender godt det med at hovedet kan være "tomt" for ....... ......
Den ny indkøbte taske ser rigtig fin ud - masser plads til masser af go'e sager :)
kh♥

Skjold sagde ...

Jeg synes nu ikke, at det behøver at være vildt interessant for at man kan skrive på sin blog.
Det er altid spændende at høre hvad der sker rundt omkring.
Jeg følger interesseret din blog og er specielt imponeret af dine halsedisser og filtede hjemmesko.

Anonym sagde ...

Pæn taske du har været ude at købe dig, godt du holdt fast i den.

Birgits Puslerier sagde ...

Den fornemmelse kender vi da vist alle! Mangel på ord . . . Pæn taske du har købt, og dejligt at høre fra dig :o)