torsdag den 13. januar 2011

Kurven er pakket

Og jeg bliver lige snart hentet.

Jeg skal til patchwork i Thorsø, på aftenskolen. Jeg har gået der de sidste 5 (6 ?) år. Britta som vores underviser hedder, er fantastisk dygtig og meget inspirerende.

Og hvad skal jeg så sy ?? Jeg har fundet en gammel UFO frem. Det skulle egentlig ha´ været til et tæppe - blev påbegyndt for 2-3?? år siden. Så gik jeg "død i det" - tror det var fordi jeg havde så svært ved at se det sorte stof.... og så er det jo syet i hånden. Jeg gider ikke lave det færdig - som tæppe!!

Istedet laver jeg det om til 3 dobbelte dækkeservietter.

Jeg tror det bliver pænt til vores nye spisebord
Ha en dejlig aften. Jeg ved min bliver hyggelig.

Kærlig hilsen Hanne

4 kommentarer:

Skjold sagde ...

Ja, det er skønt at være sammen med andre stof-afhængige :-)

Marianne sagde ...

håber du får en dejlig aften
"lapperne" ser godt... synes sort og rød er rigtig flotte sammen :)
kh

Trillemus sagde ...

Hej Hanne. Jeg kom tilfældigt forbi din blog som jeg synes er meget inspirerende. Jeg har tilmeldt mig som fast læser og glæder mig til at læse med. Jeg er selv helt ny udi patchwork men synes at det er spændende at arbejde med. Ellers er det mest tøj til mig selv jeg har syet.

Ha en dejlig dag. Kh Mette

Basse Bufas sagde ...

Super idé!
Så kommer du også rimeligt hurtigt i gang med noget uden først at skulle finde stof, klippe og ...

Tak for din hilsen inden hos mig. Jeg kom til at tænke på denne side

http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php

Her kan du finde mange hækleopskrifter og se små videoer af de forskellige masker. Det kan være, det kan hjælpe lidt med at læse en hækleopskrift?

Tina:-)