søndag den 9. januar 2011

På udsalg

Af min mor i julegave fik jeg et gavekort til Ida og da jeg jo nu var nordpå i weekenden pga min mors fødselsdag, så skulle jeg jo lige ud til Ida og se hvad hun havde.
Hun havde udsalg !!! så butikken var stopfyldt med stofhungrende kvinder fra det ganske danske land...
Mange af hendes stoffer var sat ned til 40 kr meter - Her er hvad jeg lige faldt for... Jeg fik lige lavet et par sutsko til min mor... de ser lidt mærkeligt ud men de er lige taget ud af vaskemaskinen..

Ha en dejlig aften
Kærlig hilsen Hanne

6 kommentarer:

Berit sagde ...

Uhm!! det ser godt, nu vil jeg ligge et billede ind. Jeg har nemlig også været på udsalg idag.

Anonym sagde ...

Dejlige stoffer du har købt og på udsalg er jo altid rart.

Marianne sagde ...

hold da op du har været heldig... super flotte stoffer og dejlige sutsko :o)
kh♥

Birgits Puslerier sagde ...

Flotte stoffer og lækre sutsko :o)

Bedstes Patchwork sagde ...

Dejlige udsalgsting du har fået købt, sutterne ser fine og varme ud.

Basse Bufas sagde ...

Hvor sjovt. Jeg har her til aften tænkt på, om ikke det var ved at være tid til det årlige udsalg hos Ida. Sidste år var det dog først weekenden efter Jonas fødselsdag (Han fylder 13 år på tirsdag). Så må jeg se, hvornår det er tid til en tur til Sæby.
Tina:-)