torsdag den 9. september 2010

Skal jeg ha´ en pige eller en dreng??

Ja, nu skal I ikke få kaffen galt i halsen !!

Det er jo selvfølgelig ikke mig der skal ha en dreng eller en pige.

Nej - det er en helt anden historie..

Da den sidste af vores børn flyttede hjemmefra..... flyttede Finn ind.

Han er en nisse jeg ikke ku´ leve uden. Jeg var nødt til at købe ham, der for 3-4 år siden.

Da den første jul med Finn var lykkeligt overstået - meddelte han, at han ikke ville gemmes væk han fik klaustrofobi hvis han skulle lukkes inde i en kasse.

Så han fik fast bopæl i Lars´s gamle værelse - som nu kun omtales som Finn og Elses værelse.

Ja.... for der skete jo det, at da Finn havde været single i 2 år var han på nettet og der fandt han Else... Så hun flyttede ind..

Nu snakkes der om "familie-forøgelse" og her er det spørgsmålet kommer på banen - skal det være en søn /datter / hund / mus eller hva...

"Maileg´s" nye julekatalog er kommet på markedet og det studeres flittigt.....

Pige - dreng - hund - pige - dreng ...... Jeg overvejer stadig Ha en dejlig aften.

Kærlig hilsen Hanne





P.S: Min mand mener overhovedet ikke at der skal indkøbes flere nisser.....

Men hvad ved mænd om det ????

7 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Her i huset er jeg mærkelig. Smeden er juloman - det er jeg ikke. Vi forsøger at finde en mellemvej med masser af lys, hvilket vi begge er enige om hører julen til.

Marianne sagde ...

hej Hanne

Jeg ville slet ikke være i tvivl :) -
jeg ville købe både en pige og en dreng :)

eller som alternativ måske sy et sæt selv- :)
Der er intet der slår maileg´s (har selv et sæt og er vildt glad for dem, selv om de var en dyr investering)

-men Stof og Stil har et nissemønster, som næsten kan måle sig ..... og så kan du jo selv bestemme om det skal være dreng eller pige og hvilket tøj de skal ha´på :)

kh marianne :)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

jamen, hvis manden ikke synes at det hverken skal være en pige- eller drengenisse, så kan en hund vel gå an;)??
De er så super skønne de nisser...
Stine:)

Jette sagde ...

Nisser er dejlige væsener og din mand må finde sig i at de formerer sig ;o))

Hanne sagde ...

Hej igen.
Tak for jeres kommentarer. Jamen her i huset er det også mig der BESTEMMER i alle tilfælde når det gælder nisser - der får han ikke et ben til jorden (smil).
Marianne: tak for tippet med nissemønsteret fra stof & stil - det er jeg da nødt til at købe.
Ha en dejlig aften
KH Hanne

Timotei sagde ...

Å, så fine nisser! Det er klart det må bli familieforøkelse. Jeg tror nok de må ha både en gutt og en pike og med tid og stunder er det klart det må være en hund også. Slike ting kan en bare ikke diskutere med mannen i huset (smil)...

Birgits Puslerier sagde ...

De er søde dine nisser og det var nisse historien også, nu venter vi spændt på at se hvad der videre skal ske :o)